Kodėl svarbu suprasti, o ne teisti..?

Sveiki skaitytojai!
  Ilgai nesimatėm,tiesa?  Šiuo metu esu visiškai išsekusi,dėl tam tikrų priežasčių. Esu atsitraukus nuo visų socialinių tinklų, bet na, nauja įrašą vistiek privalau parašyti.

 Taigi, einame prie įrašo. Šįsyk su man labai aktualia tema. Ir, na, šis įrašas gimė gana kvailai.. Šia tema: ,, Kodėl svarbu suprasti, o ne teisti" teko rašyti rašinį. Taip ir gimė šis įrašas.


Pasmerkti žmogų labai lengva ir paprasta, bet suprasti jį, kur kas sunkiau.. Išmokti neteisti, bet išklaisyti. Bandyti suprasti ir palaikyti..

Mes linkę visi neišklausyti žmonių ir juos iš karto teisti.. Ir žmonės kurių neišklausome,  būna nesuprasti, neišklausyti.. Gal būt pasmerkti.. Dėl šių priežasčių žmonės dažniausiai nustoja bendrauti ir palaikyti ryšius vienas su kitu..

Iš savo patirties galiu pasakyti,kad  ir man yra tai buvę. Susikivirčijau su drauge dėl jos mokslų ir,kad ši ,,žmogus-be gyvenimo",bet neišklausiau jos iki galo, nesupratau,kaip  ji jaučiasi ir,kad jai sunku.Paprasčiausiai nuteisiau ją dėl jos blogų darbų ir jos nesupratingumo, bet aš nepastebėjau jos gerų darbų, jos pastangų ir viso atsidavimo. Aš jos nesupratau.. Ir mes susipykome, o ištarti: ,, Atsiprašau, aš buvau neteisi"  taip sunku...

Moralas būtų toks: visų pirma išklausyk, išgyvenk tai, ką jie išgyveno jie, ir tik tada teisk ir sakyk,kad žinai kaip teisingai reikia gyventi. Visi darome klaidų,neveltui, ant pieštuko nebūtų trintuko.


Nematėt senesnio įrašo? spausk Čia


Dark.

Komentarai

  1. Teisybę pasakei. Trumpas, bet pamokantis įrašas. Liuksas!

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man patinka tavo mintys, bet blogas nuo jų tampa niūrus. Manau, kad pakeisk blogą, pakeisk pavadinimą ir sukurk savų minčių svetainę, kur jomis dalinsiesi. Bet visvien šaunuolė!

    AtsakytiPanaikinti
  3. Puiku! Visai neilgas įrašas, bet vertas dėmesio ! Taip ir toliau ! 🔥😍

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą