Dabar ir aš žinau,kas yra draugystė


Sveiki skaitytojai!

Šiandien savo įraše noriu pakalbėti apie  draugystę. Taip, tema nuvalkiota, bet galiu teigti,kad tai ką jūs laikote ,,geriausia/iu drauge/u ji/s visiškai toks nėra..

Pati,tik dabar supratau ką reiškia tikra draugystė.  Tikra draugystė nėra vien nuolatinis bendravimas, nuomonės sutapimas ar atviri pasikalbėjimai. Atvirai pasikalbėti gali su žmogumi kuris nėra tavo geriausias draugas,bet tu juo pasitiki. O tikroje draugysteje slypi kur kas daugiau..

Papaskosiu istoriją...  Buvo trys draugės,amžinai neišskiriamos, buvo galima teigti,kad jos  ,,geriausios draugės".  Dėja, taip nebuvo.. Jos amžinai pykdavosi, bet susitaikydavo.  Ir vieną dieną antroji draugė perskaitė trečiosios žinutes. Trečioji draugė ,,labai gražiai" šnekėjo apie pirmąją ir antrąją drauge.  Jos susipyko,rodos visam laikui.. Bet juk kiekvienam reikalingas antras šansas,tiesa? Pirmoji ir antroji draugė davė tą šansą trečiajai draugei..  Tada, rodos vėl viskas buvo gerai.  Trečioji draugė buvo pati geriausia.  Bet žinot kaip sakoma:  ,, įskaudino vieną kartą, įskaudins ir antrą".  Taip ir atsitiko...
Pirmajai draugei atsitiko kai kas siaubingo.. Ir na, antroji draugė  baisiai pergyveno dėl jos. O trečioji.. Na, o trečioji atsakė:
,,-Man neįdomu, aš savo reikalų turiu. Realiai man px."
Tai sudraskė joms širdis..

Mano pažįstami,kurie dabar skaito tai, turėjo suprasti apie ką aš kalbu.. Ir na, teskime toliau.

 Antroji draugė,gavo žinutė nuo pirmosios:  ,, Ačiū, tau. Žiauriai sunku viską apsakyti.. Negalėjau patikėti, kad tu dar bendrausi su manim. Tiesiog tikrai žiauriai ačiū".  Ta antroji draugė ir esu aš. Ir tada sužinai ką reiškia tikra draugystė.

Tikra draugystė kai tu viena, tvirtai stovėsi ant kojų  ginsi ir palaikysi savo draugę,  nors ir šimtai žmonių tave puls.  Tikros draugystės neišskirs jokie sunkumai,jokie kilometrai, joks laikas,jokia liga. Man labai patiko ši mintis:
,,Tikra aktyvi draugystė-tai tarpusavio parama. Mano draugas pritaria mano sumanymams,o aš jo, mes kartu einame į priekį, nors mūsų mintys ir būtų skirtingos."

Jums turbūt sunku suprasti,ką noriu pasakyti. Tiesiog apgalvokite ar jūsų ,,tikras draugas" nusipelno tokio titulo? Ar jis stovės už tave, kai šimtai bus prieš? Ar kai tau bus bloga jis palaikys tave? Ar kai tu sirgsi baisia liga jis  vis dar bendraus ir palaikys tave? Ne? Tai kodėl po velnių jį vadini  geriausiu draugu?

Galop,linkiu netik turėti tą tikrą draugą, bet ir pačiai/pačiam tokiu būti!

Dar nematei praeito įrašo? Spausk čia



Dark.

Komentarai

  1. Nu šaunuolė tikrai esi. Didžiuojuos tavim ❤

    AtsakytiPanaikinti
  2. Patyriau panašias siutacijas,tačiau buvau ta,kuri pasitraukė nes dėl tų dviejų,,BFF’’ buvo pralieta daug ašarų ir beverčio taikymosi😞(gal ir buvau ta kuri daug pykosi su pirmąja,o antroji galvodavo kad aš esu ta blogietė, tačiau dabar jos yra dviese pagal jas tikros ,,twins,, arba ,,sisters,, . Ok tegul buna).... dabar tiesiog esam klasiokės, bendraujam,bet tikrai ne taip artimai.Susiradau naujas drauges muzikos mokykloje. Jos tikrai yra tai ko man reikia Daugiau net nesakau,kad turiu naujas BFF(su kuriomis pradejau bendrauti muzikos mokykloje) tiesiog dazniausiai sakau :
    -turiu tikrai geras drauges,jos man padeda ir mane paguodžia ir pralinksmina kada tikrai to reikia.

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kiekvienas žmogus vertas rasti tikrą draugą smagu, kad jį radai.

    AtsakytiPanaikinti
  4. Am, supratau apie ką tu čia.☺ Pravirkau, labai gražios mintys pas tave❤😙 Kurk toliau!✉

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą