Išdavystė?

Sveiki,skaitytojai! Atkeliauju su pirmuoju savo įrašu. Tikiuosi nepasmerksite manęs.

O esate patyre geriausio draugo išdavystę? Ne?Taip?

Na, o aš esu. Mane išdavė žmogus kuris buvo geriausias. Geriausias mano draugas.  Sunku, kai tau sako gražius žodžius, kai tave vadina geriausia drauge, o kaip yra ištikrųjų? Iš tikro, tam žmogui esi tik ,, žiurkė,kišanti savo smurglinus pirštus į jos gyvenima".  Trumpai tariant noriu pakalbėti kaip ,,susidoroti" su išdavyste.

▪Visų pirma ištrink visus prisiminimus su juo. Ištrink visus pokalbius, žinutes, nuotraukas. Taip, tai sunku, bet  tai tavo pačios labui.  Kuo mažiau bus prisiminimų su tuo žmogumi,tuo geriau. 💜

▪ Užsiimk tau patinkančia veikla. Užsiemus veikla kuri užima laiko, neturėsi laiko galvoti apie asmenį kuris jus įskaudino,išdavė.

▪Bendrauk, susipažink su naujais žmonėmis. Nauji pažįatami tau tikrai nepakenks.

▪Dainos. Dauguma, sako,kad tai dainų klausymasis tikrai padeda. Tad išmėginkite! Tik jokiu būdu neklausykite liūdnų dainų,jos tik paskatins liūdeti.

Neturiu daug aptarimu kaip kovoti su išdavyste, bet galiu parašyti tik tai,kas padėjo man. Padėjo tik laikinai, nes ir vėl su šiuo žmogumi bendrauju.. Ir taip, aš žinau,kad vėl liksiu įskaudinta.

Jums tai pavyks. Pamiršite tą asmenį kuris jus įskaudino ar išdavė. Aš jumis tikiu. ❤

  Jeigu išdavė jus draugas/ė, vaikinas ar mergina  ir norite su kažkuo pakalbėti parašykite man. ( Viktorija Urbonaitė - fb.
Vurbonaite2-snapchat.)

Ar jūs patys buvote patyrę išdavystę? Ir kaip su tuo ,,kovojote"? Pasidalinkite mintimis. Gal jos kažkam pravers. Ačiū Jums,kad visai tai perskaitėte iki galo!

Dark.

Komentarai

  1. NUOS-TA-BU ! 😍😍 Wow, puiku ! Nerealus straipnis, toks motyvuojantis, padedantis...Viktorija, Tu tikra šaunuolėėė ! 💜

    AtsakytiPanaikinti
  2. Tavo mintys labai skatinančios nepasiduoti, nes jau ne pirmą straipsnį skaitau :) Labai šaunu, kad pati nepasidavei!💕 Norim daugiau straipsnių! :)

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Pasitengsiu kuo daugiau tokių straipsnių! Labai malonu skaityti tokius komentarus! Ačiū💖

      Panaikinti

Rašyti komentarą