Ir tada...Aš supratau..

Sveiki skaitytojai!

Atėjau su savo nauju įrašu. Ilgai mąsčiau ką tokio parašyti,kad jus sudominčiau.. Na, ir atėjau su tokiu apmąstymu,fraze. Ir tiesiog prašau paskaitykit iki galo šį straipsnį, ačiū.

 Frazių grupėje radau frazę, apmąstymą kuria norėčiau pasidalinti su jumis:

,,Realiai šiandien supratau kiek daug aš turiu. Kiek daug aš galiu. Kiek daug man suteikta ir aš nepastebiu nieko gero tik blogą. Dažniausiai pas mane mintyse ir yra "aš" ir tas atsibodo. Nebenoriu būti vien "aš" noriu kad būtų "mes". Visi. Pastaruoju metu galvojau tik apie save ir buvau viena ir vienintelė "aš", o, kai užsinorėjau "mūsų" likau tik "aš". Kiek daug praradau... Kiek daug netekau... Kiek daug šansų praleidau... Po velnių! Aš žmogus. Aš tam ir sukurtas. Aš esu sukurtas daryti tai ką aš mėgstu. Aš esu sukurtas žaisti gyvenimo žaidimus. AŠ ESU SUKURTAS GYVENTI. Ir jei ir aš mirsiu tai mirsiu bent jau žinodamas kad miriau kažką padaręs prasmingo. Mes galim praskaidrinti kitų dieną. Nors ir nepažįstamų. MES. TĄ. GALIM. VISI. Visi kartu. Jūs pažiūrėkit kiek mes daug spalvų turim! Pažiūrėkit kokių stilių turim! Profesijų! Augalų! Gyvūnų! MES TURIM ŽVAIGŽDIŲ. Mes turim Mėnulį. Mes turim Saulę. MES TURIM PASAULĮ. Mes turim viską. MES. Kiek daug praleidžiame... Nagi. Tu. Taip tu! Ar kada susimąstei kiek tu daug turi ir kad šią dieną. Būtent šią gali kažkam padaryti ypatingą? Ar susimąstei prieš kažką smerkdamas ir pasityčiodamas pagalvoti kad geriau galėtum pasakyti paprasčiausius žodžius "tu esi svarbus". Ar tai sunku? Ar kažkam pasidarys labai blogai dėl to?! Ar prieš nuskindamas medžio lapelį susimąstei kiek ilgai tas medis lapelį augino? Ar susimąstei ką kažkam reiškia tavo apkabinimas ir palaikymas? 99% tikimybė kad ne. Nagi... Visi pavargstam nuo to blogio... Bet ar mes bandom tą pakeisti? Neee, mes tik pagalvojame "O kam stengtis jeigu jie dėl manęs nesistengė? Aj geriau palūšiu. Atsigulsiu ir eisiu toliau žiūrėti Moterys meluoja geriau. Kam reikia kažką keisti? Jugi aš tik vienas nieko nepakeisiu". Ir taip galvoja kas antras žmogus. O jei pabandytum...? Ar bent bandei? Nepabandęs nesužinosi ,žmogau. Jei nesijauti mylimas tai pagalvok... tu turi ŠIMTUS kaulų savo kūne kuriems tu rūpi. Tu turi po velnių ŠIRDĮ kuri skirta mylėti... Nagi... pagalvok apie tai... prašau. Pasidaryk kakavos puodelį su zefyrais ir pagalvok... kiek daug MES turim ir kiek daug MES galim nuveikti DRAUGE... 💜"

Atvirai kalbant ši frazė mane kažkiek sukrėtė,tikiuosi, ir jumyse ši frazė kažką pakeis..

Ir pabaigai... Tiesiog būkit savimi ir keiskit pasaulį! Siekit savo tikslų. Ir Gyvenkit. Jūs esat nuostabūs!

Ačiū,kad skaitėt iki galo ir prašau palikit komentarą.AČIŪ.

Dark.

Komentarai

  1. Labai gilus ir prasmingas įrašas. Ne banalus ir pamokantis. Retai tokius skaitau. Tavo mintys labai gražios💕

    AtsakytiPanaikinti
  2. Heyy! Skaičiau visus tavo blog'us. Daug gerų, pozityvių ir pamokančių dalykų, kurie tikrai sudomino ir manau pravers man bei daugeliui merginų. Rašyk kuo daugiau bei suteik merginoms POZITYVO kuris yra šiais laikais labai svarbus. Sėkmės! <3

    AtsakytiPanaikinti
  3. Tiesiog wow!!! Man labai patiko. Esi nuostabiii... Tavo blog'ai paskatina siekti savo tikslų ir man tai padeda... LABAI tau dėkoju... Sėkmės kuriant;)

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą