Nepasitikėjimas savimi

Sveiki skaitytojai!

Atėjau su savo nauju įrašu,, nepasitikėjimas savimi". Turbūt dauguma iš mano skaitytojų turi  arba bent turėjote tą nepasitikėjimo jausmą..

Kai bijai išsakyti savo nuomonę, nes gali būti išpeiktas.. Kai bijai apsirengti kažkaip neįprastai,nes tu dėmesio auka.. Neduok dieve visą dieną šypsosies,nes tau gera nuotaika tai tave išvadins ,,nesveika". Kompleksuoji dėl savo išvaizdos... Tai taip pat prisideda prie savęs nepasitikėjimo.

Aš irgi praeitais metais laaaaabaaai nepasitikėjau savimi..  Buvau ta tyli,rami mergaitė,kuri bijojo kažką ne taip pasakyti.Na, gal ir dabar esu tyli, bet bent jau nekompleksuoju dėl savo išvaizdos kaip darydavau anksčiau, nebijau garsiai reikšti savo nuomonės..

Taigi turiu keletą patirimų kaip labiau pasitikėti savimi..:

▪Pamilk save
Kompleksuoji dėl savo išvaizdos, manai,kad turi trukumų? Mes visi jų turim!  Bet turi visas blogas mintis išmesti iš galvos ir pamilti save tokia kokia esi!  Jeigu pamilsi save pati, tave pamils ir kiti!

▪Nekreipk dėmesio ką sako kiti
Visi žmonės kalba ir kalbės. Turi išmokt nekreipk dėmesio į žodžius kuriuos tau jie sako. O tau turi tai mažiausiai rūpeti.

▪Drąsiai reišk savo nuomonę.
Nuomonės išsakymas taip pat priveda prie didesnio savęs pasitikėjimo.

▪Pasitikėk savo jėgomis.
Jeigu  šie laiko tave nevykele ir sako,kad nieko nesugebi, neklausyk jų. Tu gali! Tik pasitikėk savo jėgomis!

Ir jeigu manot,kad jums kažkas nepavyks  jūs siaubingai klystat, nes kažko labai norint jums būtinai pasiseks. Nes jūs visi esate nuostabūs!  Jūs visi  galite daryti tai ką norite, privalote siekti savo svajonės ir jos nepaleisti! Jūs turite gyventi taip kaip norite, o ne taip kai jums liepia.  Jūs PRIVALOTE!

Kaip ten sako? ,,Būk realistas,siek neįmanomo"

Dark.



Komentarai

  1. Puikuuu 😍😍💜 Nuostabu ! Tikrai skatinantis varyti į priekį, ir taip pat visiems naudingas straipsnis, kaip ir man, kuri nepasitiki savimi 😃 Ačiū Tau už tokį nuoširdų, drąsinantį įrašą !

    AtsakytiPanaikinti
  2. Labai geras ir panokantis straipsnis, nebijoti reikštis ir panašiai.💕 Puiku!
    Laukiam daugiau :)

    AtsakytiPanaikinti
  3. Manau jog tavo patarimus gales pritaikyti daug merginu tave tekstas ir isreikstos mintys tikrai neatrodo kaip 12-metes kuri dar tiek daug nesupranta ir sekmes rasant toliau !

    AtsakytiPanaikinti
  4. Vauuu nuostabu!!!������
    Tik bšk klaidų yra bet vistiek nieko tokio aš irgi retkarčiais darau!!!��������
    Aš visalaika bijodavau išsakyti savo nuomone ar pnš. Visada nemyledavau savęs del savo išvaizdos ir dar vieno dalyko nesuprantu aš kaip kažka pasakau mokytojai kokia minti man pradeda labai stipriai stukseti sirdis arba kaip neteisingai pasakau išraustu ir pnš.
    Nežinau ką daryti tai gal turi koki patarima??����
    Kaip to atsikratyti??
    Bet tu parašiaiiiii nuostabiai manau skaitytojai skaitys ir aš PRENUMERUOSIU!!!!!!
    Tai atsakyk i komentara kaip visa šita mano baimę panaikinti!��������
    Bus didelis AČIŪ!!!❤

    AtsakytiPanaikinti
    Atsakymai
    1. Sveika! Ačiū tau už tokį nuostabų komentarą! Man labai trūksta tokių komentarų. Na, manau ne tau vienai taip atsitinka.. Yra daug žmonių kurie taip pat išrausta dėl nieko! Manau tu tiesiog susigėsti dėl savo neteisingo atsakymo. Stenkis nekreipt dėmesio dėl neteisingo atsakymo, juk visi klystame. Pasitikėk savo jėgomis❤

      Panaikinti
  5. Labai geras įrašas! Tokių kaip tik ir trūksta. Išsitaisyk kelias klaideles ir bus labai gerai!

    AtsakytiPanaikinti
  6. labai įdomu! tikrai paskatinai pasitikėti savimi ir eiti į priekį.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą