Nežinomybė

Sveiki skaitytojai!

O ar jums būna nežinomybės jausmas.?Kai nežinai kurią pusę pasirinkti. Kairę ar dešinę? Kai nežinai koks sprendimas būtų teisingiausias. Būti ar nebūti? Verta ar neverta? Galima ar negalima?
Ar ir jūs dažnai užduodate tokius ar panaśius klausimus sau?

Kaip atrasti atsakymą kai blaškaisi kaip vėjas į visas keturias puses.?
Kai pagauna abejonės. Kaip jas įveikti..?
Šiuo metu ir aš kovoju su tuo.  Visgi,  eiti ar neiti? Kiekvieną dieną užduodama šį klausimą sau vis labiau abejoju.  Ir taip. Verčiu save abejoti. Kiekviena kartą mano atsakymai skiriasi,kodėl negaliu tiesiog priimti sprendimo..?

Dėl baimės. Baimės,kad nepasiseks ar,kad sprendimas bus netinkamas. Nors.. Nebūna netinkamų sprendimų, aš bijau ir abejoju. Ieškau sprendimų dėl geresnio gyvenimo, bet kurį sprendimą pasirinkti,kad jis būtų geresnis.?

Aš nežinau ir vadinu tai nežinomybės jausmu. Bet gal būt Tu gali man padėti?
Padėti priimti gerą sprendimą..?

Dark.

Komentarai

Rašyti komentarą