Aš įsižiūrėjau Tave..


Nežinau,ką aš jame įžvelgiau.  Žiūriu aš į jį,skestu jo žvilgsnyje ir nesuprantu.. Kuo jis mane sužavėjo? Gal būt savo paprastumu..? Ar žvilgsniu,kuriuo žiūri jis į mane. Žvilgsnis,kuris  žiūri į mane toks nekaltas.. Bet rodos persmelkia visą sielą ir tampi nuoga.  Nuogut nuogutėlė ir rodos,jis pažįsta tave nuo pirštų galiukų iki galvos. Žvilgsnis,kuriam negali atsispirti,bet ir negali ilgai į jį žiūrėti,nes tai per sunku. Tad nusuku savo žvilgsnį ir  veidą nuo jo. Bet toliau jaučiu tą žvilgsnį. Jis degina mane. Jis be jokios gėdos žiūri tiesiai į mane. Tiesiai į mano nuogą sielą. Ar tuo Tu mane pakerėjai? Savo žvilgsniu..? O gal būt kažkuo kitu...? Aš nežinau..Nežinau,kodėl Tave įsižiūrėjau. Nežinau,ką aš Tavyje matau,bet tai, ką matau yra visiškai tikra,kaip ir jausmai Tau,kurie dar tik prasideda. O rodos, viskas prasidėjo nuo paprastos žinutės: ,,Labas!Kaip sekasi?"  O dabar..Dabar aš Tau  ištariau: 'Taip'.
Dark.

Komentarai

Rašyti komentarą